سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: باتوجه به صدور اطلاعیه سطح نارنجی اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف، کاهش قابل توجه دما و یخبندان معابر شهری در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محسن رهنمایی سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به منظور آمادگی مقابله با هرگونه مشکلات احتمالی ناشی از این بارش‌ها از عصر امروز ۴۰ دستگاه بیل برف روب، ۲۶ دستگاه نمک‌پاش و محلول پاش مکانیزه، ۵۶ دستگاه خاور و کامیون، ۲۰ دستگاه وانت نمک پاشی دستی و ۳۲ دستگاه گریدر به حالت آماده باش درآمدند.

او افزود: علاوه بر تجهیزات یاد شده، ۴۸ اکیپ ویژه سطوح شیبدار، ۸۳۲ کارگر در شیفت عصر و ۲۳۱۲ کارگر در شیفت شب نیز، به حالت آماده باش مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان خواهند بود.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به کاهش محسوس دما و یخبندان احتمالی در سطح شهر، از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و در فعالیت برف روبی مقابل منازل و معابر فرعی با پاکبانان پرتلاش خدمات شهری همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.