معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد استان در ۹ ماهه اول سال سه میلیارد تومان در بخش بیمه و درمان مددجویان یزدی پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدحسین جمال پور معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد با اشاره به مجموعه فعالیت‌های این نهاد در بخش بیمه، درمان و تغذیه مددجویان، گفت: در ۹ ماهه اول سال ۵۶۷۲ مددجوی تحت حمایت از خدمات این نهاد در قالب بیمه مکمل، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه و امنیت غذایی مادران باردار و شیرده و همچنین حق بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شدند.

او افزود: کمیته امداد استان یزد در ۹ ماهه سال جاری سه میلیارد تومان در قالب بیمه مکمل، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه و امنیت غذایی مادران باردار و شیرده و همچنین حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت پرداخت کرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد ادامه داد: این نهاد خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری از بیماران نیازمند، هزینه لوازم پزشکی مصرفی و تجهیزات توان‌بخشی، ارتقا شاخص‌های بهداشتی مددجویان، پرداخت فرانشیز هزینه‌های بستری و سرپایی مددجویان، طرح تغذیه کودکان زیر شش سال در بهبود شرایط زندگی مددجویان ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: در این مدت یک میلیارد و ۸۳ میلیون تومان برای تغذیه ۱۲۵۰ کودک کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه و امنیت غذایی ۲۸۰ مادر باردار و شیرده تحت حمایت، ۹۰۰ میلیون تومان برای هزینه‌های درمانی ۳۶۹۰ مددجو در قالب بیمه مکمل و همچنین ۸۸۰ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی ۶۱۲ مددجوی مشمول پرداخت شد.

جمال پور گفت: هم‌اکنون ۹۴۳ مددجوی بیمار خاص و صعب‌العلاج از خدمات حمایتی کمیته امداد استان یزد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.