رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: خیران یزدی از ابتدای سال تاکنون، ۱۵۰ میلیون تومان برای هزینه دارویی بیماران و مددجویان کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، وهاب نخل بند یزدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: مددجویان به علت‌های گوناگون به واحد داوطلبان هلال احمر مراجعه کرده و پس از بررسی‌های لازم کمک هزینه دارویی به این بیماران نیازمند پرداخت می‌شود.

نخل بند با اعلام اینکه تا کنون در این مدت ۱۵۰ میلیون تومان به همت داوطلبان و خیران جهت داروی مددجویان پرداخت شده است، بیان کرد: خوشبختانه اعتماد خیران به این جمعیت هلال احمر موجب شده تا کمک‌های زیادی به بیماران نیازمند به کمک آن‌ها صورت گرفته و همکاری خوبی در این زمینه در حال اجرا می‌باشد.

او با اشاره به نقش واسطه‌ای هلال احمر به عنوان پل ارتباطی بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان جامعه افزود: خیران همای سلامت، و افراد خیر بنامی با این جمعیت در زمینه رفع دغدغه‌های کمک هزینه دارویی مددجویان همکاری شایسته‌ای دارند که با هدف تسکین آلام بشری انجام و رضایت بر اعلام نام خود ندارند.

نخل بند یزدی با اشاره به رابطه اعضای جمعیت در بخش مددکاری با خیران برای انتقال مشکلات بیماران بیان کرد: با این رابطه هزینه دارو و درمان بیماران تامین و مشکل نیازمندان رفع می‌شود که در برخی از مواقع سبب نجات جان یک فرد می‌شود و کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است.

او در خاتمه بیان کرد: جمعیت هلال احمر از هر نوع جذب کمک خرد و کلانی جهت موارد فوق استقبال نموده و از خیران گرامی درخواست می‌شود تا با کمک‌های خود همچون گذشته یاری رسان این جمعیت باشند تا کمتر شاهد رنج و غم بیماری به علت ناتوانی در پرداخت هزینه‌های دارویی باشیم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار