مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: خیران به عنوان بازوان توانمند جمعیت هلال احمر در فعالیت‌های بشر دوستانه همواره یاری رسان جمعیت هلال احمر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده یزدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خیران و داوطلبان استان یزد همواره این نهاد را در امور عام المنفعه و رسیدگی به دردمندان یاری کردند.

او افزود: احداث ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دهستان تنگ چنار در وسعت پنج هزار مترمربع و با زیر بنای حدود دویست و پنجاه مترمربع به کمک خیر نیکوکار مهریزی در حال ساخت است.

حرازی زاده با اشاره به راه اندازی بانک امانات جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: این حرکت خیرخواهانه با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی انجام شده و فرصت مناسبی است تا خیران ضمن همدلی و همراهی خود با این جمعیت، با اهدای کمک‌های خیری بخشی از آلام بیماران نیازمند را برطرف کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: شهروندان می‌توانند تجهیزاتی از قبیل ویلچر، عصا، واکر، تخت بیمار، کپسول اکسیژن و... که نیاز ندارند را از طریق سازمان داوطلبان هلال احمر به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار