از ششم دیماه شهرستان محلات در وضعیت زرد قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،ناظری سرپرست فرمانداری شهرستان محلات با تشریح وضعیت فعلی کرونای این شهرستان گفت: طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا از ششم دیماه شهرستان محلات در وضعیت زرد قرار گرفته است.

ناظری افزود: این وضعیت نتیجه تلاش و همراهی و هم همدلی همشهریان، اصناف، واحد‌هایی که در این روز‌ها تعطیل بودند و همچنین تلاش کادر بهداشت و درمان و گروه‌های جهادی در زمینه کمک به بیماران کرونایی است.

او اضافه کرد: در وضعیت جدید شهرستان محلات اصناف و گروه‌های شغلی در گروه ۳ میتوانند بازگشایی شوند و تنها گروه شغلی ۴ است که همچنان محدودیت شغلی دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان محلات بیان کرد: امیدوارم با همراهی و همدلی که بین همشهریان عزیز و اصناف تا این لحظه وجود داشته و ادامه خواهد داشت، بتوانیم شاهد کاهش بیش از پیش آمار ابتلا و فوتی‌های شهرستان باشیم.

او ادامه داد: البته نگرانی که وجود دارد این است که این وضعیت بسیار شکننده است و هرگونه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مدیریت کرونا می‌تواند منجر به نارنجی و یا قرمز شدن دوباره وضعیت شهرستان محلات شود.

ناظری تاکید کرد: از همشهریان عزیز تقاضا دارم کماکان دستورالعمل ها، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا انشاالله به بهترین وضعیت که وضعیت سفید است برسیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.