جمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور اراک از مدافعان سلامت قدر دانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور اراک با حضور در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک از مدافعان سلامت قدر دانی کردند.

حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: به مناسبت روز پرستار که منتسب به حضرت زینب سلام الله علی‌ها هست لازم دیدیم که خدمت پرستاران خوب بیمارستان حضرت آیت الله خوانساری اراک برسیم و از آقای رحیمی مدیریت مجموعه و همکارانشان و تیم پزشکی قدردانی کنیم.

حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی افزود: قصد داشتیم با تعداد بیشتری در این مجموعه حاضر شویم، اما با دستورالعمل‌های بهداشتی با این تعداد حاضر خدمت عزیزان رسیدیم.

او اضافه کرد: آمدیم تا قدردانی کنیم از عزیزانی که آرامش بخش بیمارانی بودند که خیلی وقت‌ها تنها ماندند به خاطر بیماری کرونا و حمدالله با شرایطی که پیش امد و با مدیریتی که شد و با مراقبت‌های ویژه آمار ابتلا سیر نزولی پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی بیان کرد: تشکر و قدردانی می‌کنیم از این عزیزان و اگر توفیق نداشتیم در کنارشان باشیم لااقل به یاد شان و قدردان زحماتشان هستیم و انشاءالله خداوند این جوان‌ها را که به آن‌ها نعمت همکاری و نیکوکاری با بیماران را داده حفظ کند و در همه عرصه‌ها موفق و سربلند باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.