مسئولان شهرستان خمین از نحوه کنترل محدودیت‌های کرونایی در ورودی‌های شهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسئولان شهرستان خمین در سرکشی به ورودی‌های شهر خمین از نحوه کنترل محدودیت‌های کرونایی در این ورودی‌ها بازدید کردند.

در این بازدید سرهنگ فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان با حضور در میدان حجاب واقع در محور گلپایگان و ورودی خمین از سمت الیگودرز، روند اجرای طرح ترافیکی و هم چنین اجرای طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های دارای پلاک خارج استانی را از نزدیک مشاهده کردند.

طبق آخرین اعلام و براساس شاخص‌های وزارت بهداشت که د ۶ شهرستان استان مرکزی شامل خمین، اراک، ساوه، دلیجان، شازند و کمیجان در وضعیت قرمز و ۶ شهرستان محلات، خنداب، تفرش، زرندیه، آشتیان و فراهان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

با تصویب ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا طرح جامع مدیریت هوشمند تردد از اول آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و مقرر شده از این تاریخ به مدت ۲ هفته ادامه داشته باشد.

طبق این طرح در شهر‌های قرمز ورود پلاک‌های غیربومی به شهر‌ها کاملا ممنوع است در غیراین صورت یک میلیون تومان جریمه برای خودرو لحاظ می‌شود، همچنین تردد خودرو‌های شخصی در این شهر‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممکن نخواهد بود و در صورت تردد مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال می‌شود.

دراین مدت دو هفته تردد پلاک‌های غیر بومی به غیر از ایران ۴۷ و ایران ۵۷ به استان مرکزی ممنوع است و افراد ساکن در استان که پلاکشان غیربومی است می‌توانند با در اختیار داشتن کارت بیمه خودرو که نشان از سکونت در استان است تردد داشته باشند.

طبق تصمیمات اتخاذ شده همچنین در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمزگروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت ۲ هفته کاملا تعطیل خواهند شد ویک سوم کارکنان دولت در محل کار حاضر خواهند شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار