نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی از همکاری مردم و تلاش نیروی انتظامی در اعمال محدودیت‌های کرونایی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در حاشیه بازدید از روند اجرای محدودیت‌های کرونایی و کنترل خودرو‌ها در سطح شهر اراک از همکاری مردم و تلاش نیروی‌های انتظامی و بهداشت و درمان و پزشکی در اعمال محدودیت‌ها قدردانی کرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود:: استان مرکزی با همت عزیزان نیروی انتظامی و همکارانشان در وضعیت مناسبی قرار دارد و این نیرو‌ها در ۳۸ نقطه استان دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا می‌کنند.

او با بیان اینکه اصل بر این است که مردم همکاری کنند و همکار‌ی دوطرفه با مسئولان و نیرو‌های انتظامی داشته باشند اضافه کرد: سلامت جامعه حق الناس است و برادران نیروی انتظامی تلاش می‌کنند جدای از جریمه مابقی موارد را با تذکرات دلسوزانه و خیرخواهانه خود مردم را مجاب کنندکه قانون رعایت شود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اظهار امیدواری کرد استان مرکزی با همکاری مردم شریف استان و دیگران الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

او ضمن قدردانی از اطلاع رسانی مناسب صدا و سیما در این ایام گفت: پیشگیری و سرعت در تشخیص و سرعت در درمان و سرعت در پیشگیری از انتشار اصل و از وظایفی است که همه باید به آن عمل کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار