سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی گفت: ۱۳ شهرستان آذربایجان شرقی از نظر شیوع کرونا، زرد و مابقی نارنجی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیار راستگوسخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی گفت:اول آذر ماه، سه شهرستان در سطح استان زرد و مابقی نارنجی و متمایل به قرمز بودکه در ۱۵ روز اول آذر ماه تعداد شهرستان‌های زرد به ۹ شهرستان رسید.

اوافزود: امروز ششم دی ماه، ۱۳ شهرستان زرد بوده و هشت شهرستان نارنجی هستند، اگر محدودیت‌ها را اعمال و شیوه نامه هارا رعایت کنیم، می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

او بیان کرد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا از امروز محدودیت منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در شهرستان‌های ۱۳ گانه‌ی زرد اعمال می‌شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی گفت: به دستگاه‌های اعضای شورای اداری استان گفته شده است همچنان محدودیت‌های مناطق زرد را در مناطق زرد و مناطق نارنجی را در مناطق نارنجی، اعمال کنند.

او خاطرنشان کرد: تخطی از محدودیت تردد بین شهری در شهر‌های نارنجی‌ها مشمول جریمه‌ی ۵۰۰ تومنی بوده و خاطیان از محدودیت منع تردد شبانه در کلیه ۲۱ شهرستان استان مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی می‌شود.

راستگو در خاتمه متذکر شد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد ۵۱ درصد از ابتلا‌ها ناشی از دورهمی‌های فامیلی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار