مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: زیرساخت‌های برق واحد‌های تولیدی و صنعتی تازه تاسیس در اردبیل تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل در بازدید از کارخانه‌های شرکت آرتا انرژی و شرکت آرتا پروفیل در اردبیل گفت: شرکت توزیع برق استان اردبیل، آمادگی لازم را جهت برق رسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی در سطح استان را داشته و زیرساخت‌های لازم در این حوزه فراهم است.

او اظهار امیدواری کرد: با استفاده بهینه از انرژی‌ها و زیرساخت‌های استان باید تلاش کنیم تا توسعه اشتغال، سرمایه‌گذاری‌های کلان، افزایش درآمد و رفاه و آسایش هر چه بیشتر مردم را در استان اردبیل شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در حال حاضر شرکت برق استان اردبیل از آمادگی لازم برای انرژی‌رسانی به واحد‌های تولیدی در سطح استان را داشته و زیرساخت‌های لازم در این حوزه فراهم است.

قدیمی بیان کرد: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا از این ظرفیت بالا در سطح استان برای توسعه و پیشرفت منطقه استفاده شده و با راه‌اندازی واحد‌های تولیدی و صنعتی و بکارگیری انرژی برق تولیدی در استان زمینه‌ای فراهم شود که این ظرفیت در مسیر عمران و آبادانی هر چه بیشتر منطقه استفاده شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.