مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اعمال مشوقات مناطق کمتر توسعه یافته برای شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: از نظر تقسیمات کشوری شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل در منطقه کمتر توسعه یافته قرار گرفته است که بر اساس مصوبه هیات وزیران، بخش‌هایی که در مناطق کمتر توسعه یافته قرار می‌گیرند دارای تخفیفات و حمایت‌های خاص خود را خواهند داشت.

او افزود: طبق تصویب نامه شماره ۷۶۲۵۴/ت ۳۶۰۹۵ ه مورخ ۱۰/۴/۱۳۸۸ هیات وزیران، بخش ویلکیج شهرستان نمین در منطقه کمتر توسعه یافته قرار گرفته است و با توجه به قرارگیری شهرک صنعتی ۲ اردبیل در این بخش، این شهرک صنعتی نیز شامل این تصویب نامه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه بر اساس این مصوبه هیات وزیران، مناطق کمتر توسعه یافته مشوقات و حمایت‌های خاص خود را شامل می‌شوند افزود: یکی از موارد مهم در این مصوبه معافیت مالیاتی ۱۳ ساله برای واحد‌های صنعتی می‌باشد که اجرای این مصوبه یکی از درخواست‌های به حق واحد‌های تولیدی این شهرک صنعتی است.

اهلی بیان کرد: از دیگر بخش‌های این مصوبه اعمال برخی مشوقات در مالیات بر ارزش افزوده و کاهش سود تسهیلات اعطایی به واحد‌های تولیدی است.

او از به کار گیری تمام توان این شرکت برای حمایت از واحد‌های تولیدی خبر داد و گفت: صنعت موتور محرکه اقتصاد کشور است و پیشرفت و ایجاد اشتغال یکی از رهاورد‌های توسعه کشور خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: شهرک‌های صنعتی مهمترین بستر مناسب در زمینه تولید و اشتغال و جذب سرمایه گذار بوده که تمام الزامات جهش تولید را با در اختیار قرار دادن زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحد‌های صنعتی و فعالیت سرمایه گذاران فراهم نموده است تا شاهد ارتقاء تولید و افزایش اشتغال در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.