مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به تامین زیرساخت‌ها و مشوق‌های ارائه شده به سرمایه گذاران، شهرستان گرمی به قطب تولید شیرآلات کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از شهرک صنعتی گرمی گفت: این شهرک صنعتی با مساحت ۳۱ هکتار از سال ۸۵ آماده واگذاری به متقاضیان بود که متاسفانه با عدم استقبال سرمایه گذاران مواجه شده بود که با اعطای مشوقات ارائه شده در چند سال اخیر، این شهرک با استقبال سرمایه گذاران همراه شد به نحوی که در حال حاضر کلیه اراضی در اختیار این شهرک به سرمایه گذاران واگذار شده است.

او تصریح کرد: در دو سه سال گذشته با برنامه ریزی‌ها و حمایت‌های بعمل آمده از قبیل ارائه تخفیفات ۵۰ درصدی پیش از موعد بهره برداری برای زمین‌های واگذار شده و سایر مشوقات اعطایی، سرمایه گذاران جدیدی به این شهرک دعوت و جذب شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر چندین برند معروف تولید شیرآلات در این شهرک صنعتی در حال فعالیت می‌باشند که با فعالیت این طرح ها، این شهرک به عنوان قطب تولید شیرآلات ساختمانی کشور تبدیل شده است.

اهلی از دیگر شهرک‌های موجود در این شهرستان را شهرک غیر دولتی شیرآلات قهرمان برشمرد و افزود: این شهرک صنعتی نیز با مساحت ۲۹ هکتار یکی از قطب‌های موفق تولید شیرآلات کشور می‌باشد.

او با بیان اینکه برای ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه گذاران، تامین زیرساخت‌ها و اراضی مورد نیاز یکی از الزامات لازم می‌باشد، بیان کرد: با توجه به استقبال سرمایه گذاران برای استقرار در شهرک‌های صنعتی در چندین سال اخیر، تلاش شده تا با ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید و تامین زیرساخت‌های لازم در آن، نیاز سرمایه گذاران به زمین صنعتی تامین گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار