سرمست گفت: بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی در شهر‌های با وضعیت زرد همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست،استاندار قم روز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی ستادملی مقابله با کرونا گفت: از امروز قم از وضعیت نارنجی وارد وضعیت زرد کرونایی شد.

او افزود:بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهر‌های با وضعیت زرد همچنان ادامه خواهد داشت.


سرمست همچنان از ادامه ممنوعیت و محدودیت‌ها در تجمعات خبر داد و گفت: ورود قم به وضعیت زرد نباید سبب غفلت ما ازاین بیماری خطرناک شود.


استاندار قم با اشاره به درپیش بودن فصل زمستان و مناسبت‌های پیش رو از مردم خواست همچنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات غیرضروری مانع بازگشت قم به وضعیت نارنجی و قرمز شوند.


سرمست با تشکر از همکاری همه شهروندان، اصناف و کسبه که با نهایت رعایت محدودیت‌های اعمال شده باعث کاهش ابتلا به بیماری کرونا شدند، گفت: نباید بهبود شرایط سبب غفلت شود چراکه وضعیت کنونی بسیار شکننده است.


او با بیان این که منع تردد‌های بین شهری در شهر‌های با وضعیت زرد رفع شده است از ادامه محدودیت‌ها برای گروه‌های شغلی ۴ خبر داد.


 سرمست گفت:مردم با هدف حفظ وضع موجود و این که بتوانیم از وضعیت زرد وارد وضعیت سفید شویم بیش از هرزمان دیگری به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و پرهیز از تجمعات پایبند باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار