عزتی گفت: حقوق پرسنل پیمانکاری در حساب بیمارستان است و روز شنبه پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام عزتی رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز گفت: حقوق پرسنل، همانطور که از نامش مشخص است حق آنان است و باید به موقع و سر ماه پرداخت شود و پرسنل رسمی و قراردادی پایان ماه حقوق خود را از دولت دریافت می‌کنند.

او بیان داشت: پرداخت حقوق پرسنل پیمانکاری شامل نیرو‌های خدمات، تاسیسات، حراست و آشپزخانه و خودرو‌های استیجاری و ... از منابع درآمد‌های بیمارستان‌های کل استان است که در شرایط کرونایی این درآمد‌ها به شدت کاهش پیدا کرده و هزینه‌ها افزایش پیدا کرده است.

عزتی افزود: با این حساب در زمان اخذ مسئولیت این معوقه بیش از ۶ ماه بود که تا شهریور ماه امسال تقریبا واریز‌ها بروز شد و حقوق شهریورماه این پرسنل در اواخر مهر پرداخت شد و حقوق مهرماه این پرسنل روز چهارشنبه در حساب بیمارستان بوده، ولی به علت برخی تعلل‌ها و مشکلات بانکی دیروز پرداخت نشد و روز شنبه پرداخت می‌شود.

رئیس شبکه‌ی بهداشت رامهرمز تصریح کرد: برای خودرو‌های استیجاری نیز با وجود تعدیل خودرو‌ها در شبکه‌های بهداشت کل استان، ولی مانع از اجرای تعدیل در رامهرمز شدیم و حقوق صاحبان این خودرو‌ها نیز در اول هفته آینده پرداخت می‌شود و همچنان پیگیر پرداخت حقوق‌های آبان و آذر هستیم.

عزتی در پایان گفت: راه دائمی حل مشکل حقوق معوقه پرسنل پیمانکار، تبدیل وضعیت آنان است وگرنه با کاهش درآمد‌ها این مشکلات بوجود می‌آید هرچند در تلاشیم که این مشکلات به حداقل برسد وحقوق‌ها مجددا بروز شود تا شرمنده‌ی پرسنل زحمتکش مان، در این شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا نشویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.