رشیدی گفت: در سال گذشته تنها یک مرکز یادگیری فعال در سطح شهرستان ایلام فعالیت می‌کرد که امروزه به سه مرکز با جانمایی مناسب ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان ایلام، ضمن تبریک هفته سوادآموزی گفت: در سال گذشته تنها یک مرکز یادگیری فعال در سطح شهرستان ایلام داشتیم که با پیگیری و تلاش همکاران به سه مرکز با جانمایی مناسب ارتقا پیدا کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام در ادامه به افتتاح مرکز یادگیری پیام با مشارکت جهاد دانشگاهی واحد ایلام در ابتدای هفته سوادآموزی اشاره نمود و بیان کرد: مرکز یادگیری پیام اولین مرکز یادگیری با همکاری جهاد دانشگاهی در سطح کشور می‌باشد و این مرکز دارای امکانات به روز و فضای مناسب می‌باشد.

رشیدی از مشارکت و همکاری نهاد‌ها و سازمان‌ها قدردانی کرد و افزود: در سال ۹۹، مشارکت و همکاری با اداره امور زندان‌ها جهت پوشش کامل سوادآموزان در ندامتگاه‌ها و نیز خانواده‌های آن‌ها صورت گرفته است و نیز مشارکت با بهزیستی جهت پوشش کامل معلولین سواد آموز در سطح شهرستان پیگیری شده است.

او در ادامه از برنامه‌ها و طرح‌های پیش رو از جمله طرح تشویق سوادآموزان با وام کم بهره و نیز همکاری با کمیته امداد جهت معرفی و تشویق سوادآموزان جهت ادامه تحصیل خبر داد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.