شهبازی گفت : با تزریق اعتبار ۵ میلیارد ریالی از سوی بنیاد علوی مشکل گاز کشی مدارس سطح شهرستان هلیلان بر طرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شهبازی فرماندار هلیلان در نشست شورای آموزش و پرورش هلیلان اظهار داشت : با رایزنی و هماهنگی‌های انجام شده و تزریق اعتبار ۵ میلیارد ریالی از سوی بنیاد علوی هلیلان مشکل گاز کشی مدارس سطح شهرستان که یک موضوع بسیار مهم و حیاتی است به زودی بر طرف خواهد شد.

شهبازی در ادامه با تاکید ساماندهی کمک‌های خیرین و دستگاه‌ها به دانش آموزان کم بضاعت شهرستان افزود: کمیته امداد، بهزیستی، حوزه مقاومت سپاه، بنیاد علوی و آموزش و پرورش جلسه‌ای مشترک با محوریت ساماندهی کمک‌های خیرین و سازمان‌ها برگزار کنند تا از این پس به دانش آموزان کم بضاعتی که تمکن مالی ندارد و از این کمک‌ها بهر‌مند نشده در صورت نیاز و جذب کمک از سوی ادارات به این افراد نیز کمک شود.

فرماندار هلیلان اضافه کرد: در توزیع کمک‌های مومنانه و تامین تجهیزات خیرین برای آموزش‌های مجازی دانش آموزان کم بضاعت باید به افرادی که فاقد اینگونه تجهیزات هستند و تمکن مالی نداشته این تجهیزات اهدا شود.

باقری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان هلیلان نیز در این جلسه گزارشی از مشکلات گاز کشی مدارس، علمک گذاری، موضوع برق برخی از مدارس شهرستان ارائه داد و گفت : رسانه اجتماعی شاد، پر مخاطب‌ترین رسانه در بین سایر رسانه‌ها در راستای برقراری عدالت آموزشی می‌باشد.

او اضافه کرد: این رسانه به گونه‌ای است که نقاط غیر برخوردار کشور مانند نقاط برخوردار به صورت یکسان می‌توانند از این رسانه و آموزش‌های آن بهره ببرند.

باقری از فرماندار شهرستان بخاطر پیگیری موضوع رفع مشکلات زیر ساخت اینترنت در منطقه زردلان و روستا‌های دیگر تشکر و قدردانی کرد و افزود: در هفته گذشته تعداد ۱۲ تبلت توسط خیرین محترم و آموزگاران و مدیران مدارس بین دانش آموزان بی بضاعت تقسیم شده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.