نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جمهوری اسلامی ایران به مدد همت و تلاش حافظان امنیت، امروز امن‌ترین کشور منطقه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  امروز در دیدار مسئولان امنیت فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی (ره)، بر لزوم هوشیاری بیش از پیش حافظان و مدافعان امنیت استان تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز به کوری چشم دشمنان و جهان استکبار، زمین و آسمان ایران از امن‌ترین نقاط دنیاست، به گونه‌ای که روزانه بیش از هزار هواپیما از آسمان کشور رفت و آمد می‌کنند.

او ادامه داد: اگر کشور‌های دیگر بدانند در کشور ما نا امنی وجود دارد، هرگز اجازه تردد به هواپیما‌های خود در آسمان کشور ما را نمی‌دهند.

آیت الله علما بیان کرد: انگلستان خبیث موقعیت مرز‌های اکثر کشور‌ها را در گذشته ترسیم کرد و آن را به گونه‌ای طراحی کرد که مدام بین این کشور‌های همسایه درگیری و خشونت حاکم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: خوی استکباری آنان ایجاب می‌کند که مدام کشور‌ها را درگیر جنگ و نا امنی ببینند، تا به اهداف شوم خود آسان‌تر برسند.

آیت الله علما اظهار کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القری، در دنیا شناخته می‌شود یک دلیل عمده آن همین امنیت پایدار حاکم بر کشور است.

او گفت: در سایه امنیت است که اقتصاد، فرهنگ، سیاست و پیشرفت همه جانبه برای کشور به وجود می‌آید و این با تلاش‌های شبانه روزی شما حافظان و مدافعان امنیت به دست آمده است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.