مربی تیم فوتبال شهرخودرو بعد از تساوی مقابل تیم آلومینیوم اراک در مورد این دیدار توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک در مورد این دیدار گفت: به تیم خودمان و تیم آلومینیوم اراک خسته نباشید می‌گویم. با یک تیم سخت‌کوش بازی داشتیم، آن‌ها آمده بودند تا با جنگیدن در میانه زمین، دفاع کردن و استفاده از توپ‌های بلند، نتیجه را به نفع خود رقم بزنند. تفکر ما برای این بازی چیز دیگری بود که با اخراج صادق صادقی همه چیز تغییر کرد. با این که ۱۰ نفره شدیم، بابت این که توانستیم بازی را به تساوی بکشیم از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم.

او در مورد داوری این دیدار و ضرری که تیم مشهدی تا به این جا از اشتباهات داوری دیده است، گفت: شهرخودرو در این فصل از رقابت‌های لیگ از داوری ضرر دیده است. داور این دیدار اولین بازی اش را در لیگ برتر تجربه می‌کرد و خیلی از خطا‌هایی که در زمین خودمان باید برای ما سوت می‌زد، نگرفت. تیم شخصی شهرخودرو هزینه نمی‌کند که داوران آزمایشی را برایش انتخاب کنند. او پنالتی ما را ندید و دقیقا مشابه آن صحنه که یکی از اعضای کادر فنی ما توپ را به درون زمین شوت کرد را نیمکت اراک در نیمه اول انجام داده بود، اما داور آن را ندید. این اتفاقات فقط برای شهرخودرو رخ می‌دهند.

نوازی ادامه داد: امیدوارم کارشناسان داوری این بازی را مورد بررسی قرار دهند. تیم شهرخودرو از داوری ضرر دیده و این اتفاق فقط برای تیم ما رخ داده است؛ اما هیچکس جوابگو نیست. در بازی با استقلال نیز یک بازیکن ما اخراج شد و در این دیدار هم همین موضوع تکرار شد. از بازیکنان خودمان بسیار تشکر می‌کنم، چون ۱۰ نفره بازی را مساوی کردن کار ساده‌ای نیست.

مربی تیم شهرخودرو در خصوص این که آیا انداختن توپ توسط همکار وی در ضد حمله حریف در شان فوتبال ایران است یا خیر، گفت: این اتفاق برای تیم حریف هم افتاد، اما داور هیچ عکس‌العملی نشان نداد. شما درست می‌گویید، اما در فشار بازی و تیم ۱۰ نفره از این مسائل اتفاق می‌افتد. من این کار را تائید نمی‌کنم، اما داور همین صحنه را ندید و حتی اخطار هم به آن‌ها نداد.

او در مورد عملکرد بازیکنان تیم شهرخودرو گفت: از عملکرد بازیکنانمان راضی هستیم. در فوتبال نمی‌شود همیشه‌ خوب بود. شرایط در این هفته برای تیم ما به گونه‌ای رقم خورد که بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. شاید اگر در این بازی ۱۰ نفره نمی‌شدیم، اتفاقات دیگری رخ می‌داد. برخی مواقع بازیکنان میلیاردی می‌خریم، ولی ممکن است شرایط خوبی نداشته باشند. ما فقط ۸ بازی کردیم و هنوز خیلی زمان باقی مانده است.

نوازی در مورد توقعات بالایی که از این تیم مشهدی وجود دارد، گفت: با توجه به نتایج فصل قبل تیم شهرخودرو، توقعات زیادی از آن وجود دارد؛ اما باید به این نکته توجه کنیم که ما تیم جوانی هستیم و نیاز به صبر و حوصله است تا بتوانیم به اهدافی که در سر داریم، برسیم. تلاش می‌کنیم ایرادات و ضعف‌ها را برطرف کنیم. ما به مردم حق می‌دهیم، چون این تیم را دوست دارند. ما نیز دوست نداریم تیممان نتیجه نگیرد.

مربی تیم شهرخودرو در مورد نقطه ضعف این تیم گفت: ما در ضربات ایستگاهی ضعف داریم و تکرار این اشتباهات در تیم زیاد شده است. فکر می‌کنم بازیکنان هنوز جای خود در زمین را به درستی نمی‌دانند و باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم تا رفع شود.

او در مورد اخراج صادقی گفت: در خطای اولی که صادقی انجام داد، داور نباید به او کارت می‌داد. در چنین صحنه‌هایی کمک‌ها باید به داور وسط کمک کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار