سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره دیدار این تیم در هفته هفتم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد بعد از شکست این تیم مقابل تیم گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر در مورد این بازی گفت: عملکرد خوبی در این دیدار نداشتیم. به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم. برنامه‌ ما این بود که بازیکنان گل‌گهر را در زمان استفاده از ضربات ایستگاهی و اوت دستی‌ها کنترل کنیم. تا اواخر نیمه اول در این کار موفق بودیم، اما دقیقه ۴۳ روی یک اوت دستی و غفلت تیم حریف به گل رسید. در شرایطی که می‌توانستیم در ضد حملات گلزنی کنیم تمرکز تیم بهم ریخت و ۲ گل دیگر  دریافت کردیم.

او ادامه داد: ضعف تیم ما در خط دفاعی و بازیسازی است و برای رفع این موضوع باید راه حلی پیدا کنیم. به راحتی ۳ گل دریافت کردیم. برای موفقیت در بازی‌های بعدی باید در فاز دفاعی بیشتر تلاش کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم و به راحتی گل نخوریم.

رحمتی درمورد ضعف خط دفاعی تیمش و نداشتن تمرکز گفت: در طول هفته بازیکنان گل‌گهر را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که روی اوت دستی‌ برنامه دارند، اما ما از روی خط زمین نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و این بازیکن است که باید در تمام لحظات بازی تمرکز خود را حفظ کند و غافلگیر نشود. در بدترین زمان ممکن گل دریافت کردیم و شیرازه تیم از هم پاشید که اگر این اتفاق نمی‌افتاد در نیمه دوم اتفاقات بهتری برای تیم ما رخ می‌داد.

او در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد داوری این دیدار چیست گفت: در این مورد صحبتی ندارم.


بیشتر بخوانید

گل‌گهر سیرجان ۳ - شهر خودرو مشهد یک/ قلعه‌نویی با هت‌تریک منشا از رحمتی پذیرایی کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار