نوازی، مربی تیم فوتبال شهرخودروی مشهد در مورد دیدار این تیم با آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو در کنفرانس خبری پیش از دیدار با تیم آلومینیوم اراک در مورد این بازی گفت: بعد از بازی مقابل گل‌گهر، تیممان شرایط دشواری را پشت سر گذاشت؛ چرا که این دیدار را با اختلاف واگذار کردیم. الان این اتفاق را فراموش کرده ایم و تمام تمرکزمان را روی بازی پیش رو با تیم آلومینیوم گذاشته ایم. فردا با تیمی بازی داریم که با مربی جوان خود موفق شده است در لیگ دسته اول قهرمان شود و خودشان را به لیگ برتر برسانند.

او در مورد این دیدار گفت: برای بازی فردا هیچ محروم و مصدومی نداریم و امیدوارم با ارائه یک فوتبال تهاجمی، امتیاز کامل دیدار را به خود اختصاص دهیم.

نوازی گفت: فردا محکوم به پیروزی هستیم و باید منتظر ماند و دید رحمتی چه ترکیبی را به زمین می فرستد. مشکلی نداریم و فشاری روی بازیکنان تیم ما نیست. تیم ما جوان است و باید صبر و حوصله‌ی بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. فوتبال برد و باخت دارد و چیزی که برای ما مهم است، عملکرد خوبمان درون زمین خواهد بود.

او در مورد تاکتیک تیم شهرخودرو گفت: تیم ما بیشتر سعی می‌کند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و در مقایسه با دیگر تیم‌های حاضر در لیگ که بیشتر سعی دارند با ارسال از کناره‌ها و استفاده از ضربات ایستگاهی نتیجه گیری کنند، کار سختی خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار