سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص دیدار تیمش با شهرخودرو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل شهرخودرو اظهار کرد: در بیشتر دقایق بازی، نمایش بهتری نسبت به حریفمان داشتیم. اگر شاهین توکلی اشتباه نکرده بود و گل دوم را دریافت نمی‌کردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: بازیکنان شهر خودرو پس از زدن گل مساوی سعی داشتند نتیجه این دیدار را حفظ کنند. ما با انجام چند تعویض سعی کردیم روند هجومی خودمان را حفظ کنیم. متاسفانه چند موقعیت ما در نیمه دوم تبدیل به گل نشدند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره بازیکنان تیمش گفت: آن‌ها به خوبی دستورات تاکتیکی را در زمین پیاده کردند. از تمامی آن‌ها راضی هستم و در حال حاضر آلومینیوم جزء تیم‌های برتر به لحاظ تاکتیکی است.

خطیبی در خصوص داور مسابقه بیان کرد: داور بازی امروز، اولین قضاوت لیگ برتری خود را تجربه می‌کرد. ما باید از داوران جوان حمایت کنیم تا قضاوت خوبی در زمین داشته باشند.

او در مورد حرکت غیر حرفه‌ای مربی تیم شهرخودرو تصریح کرد: تیم ما در شرایط ضد حمله بود که متاسفانه یکی از اعضای کادر فنی شهرخودرو یک توپ به سمت زمین مسابقه شوت کرد و بازی متوقف شد. این صحنه واقعا خجالت آور بود. درحالی که فوتبال ما به سمت حرفه‌ای شدن حرکت می‌کند، نباید شاهد این اتفاقات باشیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار