طی مراسمی بلوک زایمان طبیعی بیمارستان غرضی سیرجان با حضور مسئولان و مدیر درمان بیمه تامین اجتماعی استان کرمان امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی ابناء، رئیس بیمارستان غرضی سیرجان گفت:  بلوک زایمان طبیعی بیمارستان غرضی با هزینه ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات درمانی بیمارستان امروز به بهره برداری رسید.

او افزود: این بلوک زایمان با ۴۰۰ مترمربع زیربنا دارای سالن انتظار قبل از زایمان، اتاق زایمان فیزیولوژیک طبیعی، اتاق ایزوله، امکانات ورزشی و جکوزی است.

ابناء افزود: این بخش که دارای ۵ پزشک متخصص زنان و زایمان و زایمان‌های طبیعی است از لحاظ امکانات پزشکی یکی از مجهز‌ترین بخش‌های بیمارستانی در سطح استان کرمان است.

او بر اهمیت زایمان طبیعی تاکید کرد و گفت: به طور کلی زایمان طبیعی نوعی آمادگی ذهنی، هیجانی و جسمانی برای مادران به حساب می‌آید و باعث می‌شود تا وضع حمل بهتری را تجربه کنند و از سلامت جسمی بهتری بعد از زایمان بهره‌مند شوند.

ابناء افزود:  تزریق نشدن  مواد شیمیایی به مادران با زایمان طبیعی، الگوی شیردهی، هوشیاری مادران بعد از زایمان از جمله مزایای زایمان طبیعی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.