در آستانه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مسئولان ستادی کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با امام جمعه کرمان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند خادمیاران رضوی به حفظ جایگاه خادمی در زندگی شخصی بر ترویج فرهنگ و سیره رضوی در جامعه توسط خادمیاران تاکید کرد.

امام جمعه کرمان نقش خادمیاران و کانون‌های خدمت رضوی در محرومیت زدایی را موثر دانست و افزود: خدمت به بارگاه نورانی امام رضا (ع) افتخار بزرگی است و اجر دنیوی و اخروی دارد.

او با تاکید براینکه این خدمات باید برنامه ریزی و مدیریت شود گفت: کسانی که توفیق خدمت در این مسیر را پیدا کرده اند باید شاکر خداوند متعال باشند.

سعید کاظمی پور، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان هم در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گزارشی از فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی استان ارائه کرد.

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در قالب جشنواره رسانه‌ای امام رضا نشست تخصصی با عنوان خادم مجاهد با حضور اصحاب فرهنگ و رسانه در کرمان برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار