دبیر کانون‌های خدمت رضوی دراستان کرمان گفت: در سطح استان کرمان ۷ هزار و ۹۳۷ خادمیار تایید شده از سوی استان قدس رضوی در بحث کمک های مومنانه و ضدعفونی معابر فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سعید کاظمی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی دراستان کرمان گفت: در سطح استان کرمان ۲۳ کانون شهرستانی و ۴ کانون متعلق به شهر کرمان و نزدیک به ۹۹ کانون محله‌ای ویژه آستان قدس رضوی ایجاد شده است که از این تعداد ۱۶ کانون به صورت تخصصی در حال فعالیت هستند.

او تصریح کرد: در استان رده‌های خدمتی وجود دارد که هنوز به صورت تخصصی فعال نشده اند لذا اولین برنامه ما فعال کردن این کانون ها است و فعال کردن کانون سلامت در اولویت ما قرار دارد.

کاظمی به برنامه ریزی‌های پیش روی این مرکز در استان اشاره کرد و گفت: کارهای اجرایی و عملیاتی را جدا سازی کرده ایم و دو بحث ،کار ستادی در راس و عملیاتی در کف میدان را مد نظر قرار داده ایم  که به زودی سمت ها‌ی جدید معرفی خواهند شد و همه در قالب کار ستادی باید فعالیت کنند.

او افزود: در سطح استان کرمان  ۷ هزار و ۹۳۷ خادمیار تایید شده از سوی استان قدس رضوی وجود دارند که در بحث توزیع کمک های مومنانه ، ضدعفونی معابر و دیگر فعالیت ها مشارکت جدی دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار