حرکت مخفیانه یوفو در حاشیه خط سفید دنباله هواپیما!

شهروند محلی با تلفن همراه خود ویدئویی از یک شیء درخشان که به صورت مخفیانه در کنار خط سفید دنباله هواپیما حرکت می کرد، تهیه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس؛ شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشأ دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

در حالی که برخی این اشیاء پرنده را فناوری پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشأ این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.


بیشتر بخوانید


اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز یک شیء پرنده درخشان سفید رنگ را در آسمان شهر «کتدرال سیتی» در ایالت کالیفرنیا آمریکا  را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این شیء سفیدرنگ در حالی که در کنار خط سفید دنباله هواپیما حرکت می‌کند دیده می‌شود.

این ویدئو اولین بار توسط یک یوتیوبر در یوتیوب منتشر شد. این کاربر در توضیح این ویدئو نوشت: «شاید با دیدن این ویدئو شما سورپرایز شدید، اما من نه، چون آن‌ها همیشه در کنار ما هستند! آن‌ها همیشه در کنار اشیاء پرنده ما پرواز می‌کنند یا اینکه به تنهایی در آسمان دیده می‌شوند. فرازمینی‌ها از زمینی‌ها مراقبت می‌کنند.»

این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی پربازدید شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این اشیاء پرنده همان فرازمینی‌ها هستند که از فناوری بسیار پیچیده‌تر و برتر نسبت به زمینی‌ها برخوردارند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۴:۴۱ ۱۱ دی ۱۳۹۹
ناسا همه چی درباره فرازمینی ها میدونه ولی هیچی نمیگه اطلاعات کامل ازشون دارن که کجا زندگی میکنن ناسا کامل میدونه ولی فاش نمیکنه امریکا بی شک فناوری فرازمینی در اختیار داره چون سفینه سقوط شده و یک نفر فرازمینی که موقع سقوط زخمی بوده دست امریکا هست و در پایگاه سری خودشون نگه داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۶ دی ۱۳۹۹
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۷:۱۸ ۰۶ دی ۱۳۹۹
به نظرم اومده نزدیک خط سفید دنباله هواپیما تا نمونه برداری کنه و ببینند سوخت هواپیماهای زمینی از چیه. براشون عجیبه همونطور که دیدن یوفوی اونا برای ما عجیبه
آخرین اخبار