احسان صلاحی گفت: کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۱۴۰۰ میلیارد تومان امسال به بهره‌برداری می‌رسد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احسان صلاحی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به قول‌هایی که درباره افتتاح کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه تا پایان امسال داده شده بود، گفت : این طرح با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۱۴۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

او با اشاره به اخذ مجوز کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه از سال ۱۳۸۷ و شروع به احداث آن در سال ۱۳۹۲، گفت : مشکلات متفاوتی سر راه این طرح بود که بهره‌برداری از آن را مقداری به تاخیر انداخت. برای مثال از آنجایی که ماشین آلات این کارخانه ساخت آلمان بود و باید کارشناسان خارجی برای راه‌اندازی آن اقدام می‌کردند، به دلیل شرایط تحریم حضور کارشناسان خارجی نزدیک به دو سال این پروژه را معطل کرد و در نهایت بعد از پیگیری و رایزنی‌های فراوان از توانمندی‌های داخل کشور برای راه‌اندازی آن‌ها استفاده شد.

او ظرفیت تولید این کارخانه را ۱۲ هزار تن بدنه قوطی نوشابه در سال اعلام کرد و ادامه داد: ۱۷۰ نفر در کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه مشغول به کار خواهند شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: می‌توان در فاز‌های بعدی خط تولید درب قوطی را نیز راه‌اندازی کرد و در نهایت خط پرکن قوطی نوشابه را نیز ایجاد کرد که باعث توسعه قابل توجه این مجموعه می‌شود.

صلاحی افزود: کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه در زمینی ۲۶ هکتاری در شهرک صنعتی بیستون احداث شده و زیربنای کارخانه هم نزدیک به ۲۳ هزار مترمربع است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.