رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسلام آبادغرب گفت : در راستای تامین نیاز مردم شهرستان چندین مرحله روغن جامد و مایع تنظیم بازار طی روز‌های گذشته در بازار توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حاصلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسلام آبادغرب گفت : با توجه به کمبود روغن طی هفته‌های اخیر و هماهنگی‌های انجام شده با شبکه‌های تامین و توزیع در جهت تنظیم بازار این کالا طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته انواع روغن مایع، جامد، نیمه جامد و روغن نرم قنادی از مبادی تولید و با معرفی عاملان عمده شهرستان خریداری شد.

او گفت : طی چندین مرحله روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهرستان و واحد‌های صنفی منتخب و همچنین تشکل‌های صنفی که نیاز به مصرف روغن داشته اند مانند اتحادیه صنفی قنادان، اغذیه فروشان و رستوران داران با توجه به میزان و نوع روغن‌های مورد نیاز شان تامین وتوزیع شد.

او با اشاره به نظارت مسمتر بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت اسلام آبادغرب و بسیج اصناف و دیگر ادارات بر بازار شهرستان افزود: شهروندان می‌توانند گزارشات مربوط به گران فروشی و یا دیگر تخلفات صنفی را به شماره ۱۲۴ گزارش کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.