عبادی گفت: پرستاران با شیوع کرونا درگیر جنگی تحمیلی و نابرابر شده اند که پیروزی در آن جز با رعایت اصول بهداشتی میسر نمی‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همزمان با روز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان با حضور در بیمارستان رسول اکرم (ص) به پاس قدردانی از ایثار و مجاهدت کار بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس کرونا، از پرستاران تقدیر کرد.

عبادی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پرستاران و کادر بهداشت شهرستان رامشیر به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: امروز به واسطه شیوع کرونا، همه افراد جامعه و به ویژه پزشکان و پرستاران ناخواسته درگیر بحران جدی در زمینه بهداشت و سلامت جامعه شده‌ایم.

پرستاران درگیر جنگی تحمیلی و نابرابر شده اند/ شکست کرونا با رعایت بهداشت میسر می‌شود

او افزود: شرایط فعلی، درست مثل یک جنگ تن به تنِ تحمیلی و نابرابر است که در آن با دشمنی مواجه هستیم که همه جا حضور دارد، اما او را نمی‌بینیم و مدام در حال تغییر تاکتیک است، اما شکی نیست که با توکل بر قادر متعال و همدلی و اتحاد و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و دستور‌های صادره از ستاد مبارزه با کورونا بر این ویروس منحوس پیروز خواهیم شد.

پرستاران درگیر جنگی تحمیلی و نابرابر شده اند/ شکست کرونا با رعایت بهداشت میسر می‌شود

براساس این گزارش؛ سرهنگ شهبازی فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جلیل ظهیری معاون فرماندار، ادیبی بخشدار مرکزی، رستم کردوانی شهرداررامشیر، حجت الاسلام والمسلمین جمالی فر مسول اداره تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حسینی شرکت نیرو گستر، جمشیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان، اعضای شورای اسلامی شهر رامشیر در مراسم تقدیر از پرستاران بیمارستان رسول اکرم (س) حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.