مسئولان خوزستان در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفتند.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان با صدور پیامی میلاد با سعادت اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری استان و کشور تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار حریم ولایت و ارزش‌های مقدس عاشورایی حضرت زینب کبری (س) فرصتی مغتنم، برای ارج نهادن به خدمات ایثارگرانه و مجاهدت‌های ارزشمند قشر پرتلاش، زحمتکش و جان‌برکف پرستاران عزیز که در شرایط سخت از جمله شیوع بیماری منحوس کووید ۱۹ (کرونا) که با مهربانی شان مرهمی برای بیماران و تلاش شان، وسیله‌ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به بیماران بوده است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد باسعادت اسوه ایمان، صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س) و یاد و خاطره شهدای حریم ولایت و سلامت، از تلاش‌های ستودنی و بی‌بدیل و مجاهدت‌های ارزنده و ماندگار پرستاران عزیز و بزرگوار ایران اسلامی در خدمت به بیماران و همچنین خانواده آنان در همراهی و همدلی با آنان در این عرصه حساس و مهم، صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

امید است با پیروی از حضرت زینب کبری (س) که الگوی ایمان و ایثار می‌باشد، سلامت را به جامعه و کشور عزیزمان هدیه کنید و در سایه توجهات خداوند متعال همواره سلامت و منشأ خیر و برکت باشید.

صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان

سیداکبر موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا با صدور پیامی ، روز پرستار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

پیامبر اسلام(ص) میفرمایند:

مَن سَعى لِمَريضٍ في حاجَةٍ قَضاها أو لَم يَقضِها ، خَرَجَ مِن ذُنوبِهِ كَيَومَ وَلَدَتهُ اُمُّهُ «هر كس در برآوردن نياز بيمارى بكوشد ، خواه آن را برآورد و خواه برنياورد ، از زير بار گناه خويش بيرون میرود ، مانند آن روزی كه از مادر ، زاده شده است»

در شرایطی که بیماری کرونا فراگیر و شیوع جهانی پیدا کرده است و توصیه شده است که مردم در خانه ها بمانند و از اجتماعات پرهیز کنند اماپرستاران ،این مجاهدان خستگی ناپذیر و مدافعان صحت و سلامت جامعه در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس، با تأسی به پرستار دشت کربلا،حضرت زینب کبری (س) ، نمونه‌ای از رشادت ها،جانفشانی ها، صبر و فداکاری را برای کنترل این بیماری، به نمایش گذاشته‌اند و با تقدیم ده ها شهید، در راه خدمت شبانه روزی به بیماران، جلوه هایی زیبا و حیرت آور را از انسانیت و ایثار و از خودگذشتگی به نمایش گذاشتند.

سلام و درود بر کادر درمانی کشور به خصوص به پرستاران عزیز کشور که عاشقانه و زینب گونه در وسط میدان خطر و دفاع از سلامت جامعه ایستادند.در خجسته روز میلاد بانوی کربلا، پرستار دل‌های زخم دیده خرابه‌های شام، و در فرخنده روز گرامی داشت مقام پرستار، یاد همه پرستاران صحنه جهاد و نبرد را گرامی میداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.