رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی گرامیداشت هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در پیامی گرامیداشت هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج لشکر مخلص خداست  امام خمینی (ره) 

هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و امروز بسیج با برخورداری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های نجیب، نخبه و برجسته درحوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی شود.

بسیج نهاد مبارک و افتخار آفرین، با مجموعه‌ای از انسان‌های مومن، مخلص، متعهد و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف تخصصی و صنفی، مظهر نیروی کارآمد درونی کشور در شرایط حساس کنونی که نظام و ملت ایران آماج جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و استکباری امریکا و شرکای منفور و پلید آن واقع شده، به شمار رفته است.

به فضل الهی با برافراشته نگه داشتن پرچم ما می‌توانیم و پیشتازی ملت در این عرصه، خواهد توانست حربه و حیله دشمن را ناکارآمد سازد و امنیت و پیشرفت میهن عزیزمان را همچنان از گزند کینه توزان، مصون دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان والامقام، فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، به ویژه همکاران بسیجی دادگستری خوزستان، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در زمینه منویات مقام معظم رهبری وخدمت به مردم شریف ایران اسلامی را از ایزد منان مسئلت دارم.

صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار