جانشین حوزه بسیج خواهران حضرت زکیه ناحیه اندیمشک گفت: از پرستاران بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار تقدیر شد.

پروانه کشوری جانشین حوزه بسیج خواهران حضرت زکیه ناحیه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پرستاران در کنار پزشکان و دیگر تلاشگران کادر بهداشت و درمان، نقش ارزنده‌ای در نجات و درمان بیماران دارند که به دلیل ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار فرصت مناسبی بود تا از زحمت‌های آن‌ها تقدیر کنیم.

او افزود: جمعی از بسیجیان حوزه خواهران حضرت زکیه با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان امام علی (ع)، از پرستاران بخش‌های کرونا با اهدا شاخه گل و میوه از زحمت و تلاش‌های پرستاران این بخش که در خط مقدم این بیماری انجام وظیفه می‌کنند قدردانی کردند.

کشوری شغل پرستاری را از مشاغل با ارزش دانست و ادامه داد: پرستاری از مشاغل با ارزش در دین مبین اسلام محسوب می‌شود به‌طوری‌که مردم شاهد تلاش و زحمت پرستاران به‌طور شبانه‌روزی در مراکز درمانی هستند.

جانشین حوزه بسیج خواهران حضرت زکیه ناحیه اندیمشک در پایان از همشهریان اندیمشکی درخواست کرد با رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از سفر و دورهمی‌های خانوادگی، زنجیره ویروس کرونا را قطع کرده و بزرگترین کمک و هدیه را به کادر درمان تقدیم کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.