معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: در هفته آینده دمای شبانه در اغلب نقاط استان کاهش یافته و به کمتر از صفر درجه می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی محمد زورآوند معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: کاهش دمای شبانه در اغلب نقاط استان تا دوشنبه آینده ادامه داردو در این مدت انتظار می‌رود دمای حدود ۱۲ شهر و شهرستان به کمتر از صفر درجه به رسد.

او افزود: کرمانشاه، گهواره، گواور، هرسین، دالاهو، کوزران، کنگاور، سنقروکلیایی، روانسر، اسلام آبادغرب، جوانرود و حمیل شهر‌هایی هستند که در روز‌های ابتدایی هفته پیش رو دمای زیر صفر را تجربه خواهند کرد.

زوراوند تصریح کرد: دمای روزانه نیز انتظار می‌رود در ۲ روز ابتدایی هفته آینده یک درجه نسبت به امروز کاهش یافته، ولی از روز دوشنبه بازهم شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

او حداقل دمای امشب شهر کرمانشاه را صفر درجه اعلام کرد و گفت: برای فردا نیز انتظار می‌رود دما در گرم ترین ساعت به ۱۲ و شب در سردترین حالت به منفی یک درجه برسد.

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه تصریح کرد: در استان امشب سردترین نقطه گواور با دمای منفی ۲ درجه است و از فردا شب دمای شهر‌های یادشده نیز به کمتر از صفر درجه خواهد رسید.

زورآوندافزود: برای شنبه و یکشنبه شب دمای شهر‌های کنگاور، گواور، سنقروکلیایی به حدود ۳ درجه زیر صفر خواهد رسید تا سردترین نقاط استان باشند.

انتهای پیام /س

برچسب ها: کاهش دما ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.