مردم قدردان زحمات کادر درمان باشند

امام جمعه رستاق گفت: همه باید قدردان زحمات کادر درمان باشیم و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی باری از دوش این عزیزان برداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حجت الاسلام مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق با تبریک میلاد زینب کبری( س)،گفت: آن حضرت دارای صفات عالی مانند صبر، ولایت پذیری، بصیرت، بندگی، عفت و پاکدامنی بودند که بر‌ای همه ما درس است.

او افزود: حضرت زینب (س) نقش بزرگی را در تاریخ اسلام ایفا کرد به طوری که بقای اسلام به برکت نهضت عاشورا و تلاش‌های این حضرت بوده است.

خطیب نماز جمعه رستاق با تبریک روز پرستار به پرستاران و کادر درمانی ادامه داد: ما باید قدردان زحمات کادر درمان باشیم و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی باری ازدوش این عزیزان برداریم.

امام جمعه رستاق با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید سلیمانی اظهار داشت: مسئولین باید به رهنمود‌های ایشان توجه کنند و اتحاد ملی را حفظ نموده و چشم امید به دشمن نداشته باشند و به جای رفع تحریم به دنبال خنثی سازی و مقابله با تحریم‌ها باشند.

حجه الاسلام دلاوری همچنین به مناسبت ۲۹ آذر روز گرامیداشت شهید تندگویان ماجرای اسارت و شهادت غم انگیز این شهید والامقام را برای نمازگزاران بیان نمود.

آئین عبادی سیاسی و وحدت بخش نماز جمعه امروز ۲۸ آذرماه ۱۳۹۹ در میعادگاه نمازجمعه شمسی رستاق برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار