مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با توجه به نقش مسجد‌های شاخص، باید بیشترین تمرکز برنامه‌ای به این مسجد‌ها اختصاص داده شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت ‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در نشست ماهانه منطقه‌ای ادارات تبلیغات اسلامی شمال استان ، با اشاره به کار‌ها و ماموریت‌های متنوع این سازمان گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید از پراکنده کاری پرهیز شود و بیشترین تمرکز را در برنامه‌ریزی به مسجد‌های شاخص اختصاص داد.

او افزود: در عین حال نباید از هیئت‌های فرهنگی مذهبی، کانون‌ها و موسسه‌های فرهنگی و قرآنی غفلت کرد و با شبکه سازی فعالان فرهنگی جهت ارتقای سطح کیفی آن‌ها تلاش مضاعف کنیم.

حجت الاسلام نبی زاده با اشاره به نقش آفرینی بانوان در شکل گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان اسلام سعی در انحراف آحاد مردم دارند و یکی از مهمترین برنامه‌های آن‌ها ترویج فرهنگ ابتذال و بی‌بند و باری است و به همین دلیل باید جمعیت بانوان فرهیخته را در راستای اهداف انقلاب اسلامی تقویت کرد تا با تربیت دختران و زنان مومنه، توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: تشکیل شورای راهبردی در شهرستان‌ها با حضور اداره‌ها و نهاد‌های فرهنگی و حمایت از برنامه‌های فرهنگی، مذهبی مسجد‌ها و تشکل‌های دینی اقدامی ضروری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.