رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی گفت: در هر محله، مسجد نماد و هویت اسلامی آن است که فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و هنری در آن صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام جمالپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی گفت: طراحی و ساخت محلات با هویت اسلامی در شهر می‌تواند بیانگر فرهنگ و هویت آن شهر باشد و در هر محله، مسجد نماد و هویت اسلامی آن است که فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و هنری در آن صورت می‌گیرد.

او افزود: امامان جماعت با اولویت قرار دادن تمام فعالیت‌ها و برنامه ریزی در مساجد، مسجد محوری را در جامعه گسترش می‌دهند.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین گرمسیری امام جمعه لالی ضمن تقدیر و تشکر از دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیان داشت: یاد خدا در مساجد است و بسیاری از علما به دلیل کار‌هایی که برای خدا انجام داده اند در دل مردم جای گرفتند.

او در ادامه تصریح کرد: اعزام مبلغان به روستا‌ها از سوی ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، بخشداران و سپاه ناحیه، پیگیری‌های لازم جهت ساخت مسجد در محله اصغرآباد و نقش جهان، همکاری دهیاران برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی در روستا‌ها و برگزاری برخی برنامه ها، اعیاد و مراسم‌های مذهبی و ملی در سطح روستا‌ها و محلات حاشیه شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.