فرماندار بافق گفت: با برنامه ریزی انجام شده کارخانه آهن اسفنجی مجتمع معدنی بافق خرداد سال آینده تکمیل و تست سرد آن انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلائی مقدم فرماندار بافق در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد  بافق گفت:  در مجموعه شرکت نظم و انضباط کاری توام با در نظر گرفتن مباحث اقتصادی به خوبی مشخص است.

او ادامه داد: غیر از کارخانه نورد میلگرد که در سال‌های گذشته راه اندازی شده پروژه کارخانه آهن اسفنجی (احیا)، ذوب و کلاف نیز در دست اقدام است و بنا بر گزارش مسئولان مجتمع، کارخانه احیا که چند سالی متوقف بود از سال گذشته مجدد عملیات تکمیل آن آغاز شده و اکنون حدود ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار بافق با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی کارخانه آهن اسفنجی در سال گذشته مناسب بوده است، تصریح کرد: با برنامه ریزی و پیش بینی‌هایی که از سوی مسئولان مجتمع انجام شده کارخانه آهن اسفنجی تا خرداد سال آینده تکمیل و تست سرد آن انجام می‌شود.

او گفت: مجموعه شهرستان و استان و در راس استاندار یزد کامل در کنار سرمایه گذار هستند و امیدواریم که با تکمیل سه پروژه در دست اقدام این مجتمع علاوه بر عواید اقتصادی، مباحث ایجاد اشتغال و همچنین تکمیل چرخه فولاد در شهرستان که از آرزو‌های دیرینه مردم و مسئولان است، محقق شود.

با تکمیل و راه اندازی کارخانه آهن اسفنجی (احیا) مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق برای ۳۹۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۹۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار