مدیر بهره برداری مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق گفت: این مجتمع با هدف تامین نیاز کشور در زمینه تولید گرد‌های فولادی CK۴۵ گامی بلند برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  عباس عظمتی، مدیر بهره برداری مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از گام رو به جلوی این شرکت در صنعت فولاد خبر داد و گفت: توانستیم در سال جهش تولید با احساس مسئولیت به منظور تحقق نیاز کشور، طیف گسترده‌ای از گرد‌های صنعتی CK۴۵ را تولید کنیم.

او با بیان اینکه صنایع مصرف کننده این فولاد، به ویژه صنعت پیچ و مهره کشور از کمبود مواد اولیه رنج می‌برند، گفت: افزایش تولید فولاد صنعتی CK۴۵ بر اساس استاندارد‌های بین المللی در این مجتمع، نیاز بسیاری از کارخانجات را به این محصول تأمین می‌کند.

عظمتی ادامه داد: گرد CK۴۵ یکی از پرمصرف‌ترین انواع فولاد‌های صنعتی با قابلیت ماشینکاری و مقاومت کششی بالا است.

مدیر بهره برداری مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به تولید گرد‌های صنعتی CK۴۵ در تعداد محدودی از کارخانجات فولاد کشور اشاره کرد و گفت: این محصول در ساخت قطعات اتومبیل، موتورها، پیچ و مهره، ابزار‌های صنایع کشاورزی، شافت ها، ابزار‌های دستی، چرخدنده‌های کوچک و ... کاربرد گسترده‌ای دارد.

مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در حال حاضر افزون بر تولید گرد آلیاژ صنعتی، محصولات ساختمانی خود را در گرید‌های A۳ و A۴ از سایز ۸ تا ۴۰ ضمن تأمین بازار داخل، به کشور‌های همسایه هم صادر می‌کند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.