محفل انس با قرآن کریم در دومین روز از هفته قرآن، عترت و نماز ویژه کارکنان آموزش و پرورش و دانش آموزان گیلانی به صورت مجازی و در سامانه شاد برپا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدرضا مصیب زاده، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش کشور در آیین محفل معنوی انس با قرآن کریم ،  به صورت ویدئو کنفرانس با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا مانع برپایی محافل قرآنی نشده است، گفت: در سایه اهل بیت و قرآن کریم است که می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

او  افزود: آشنایی دانش آموزان با مفاهیم قرآن کریم و احکام الهی می‌تواند زمینه تعلیم و تربیت نسل متدین و انقلابی آینده را فراهم سازد.

همچنین، محمد رحمتی، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، بار‌ها بر لزوم استفاده صحیح از فضای مجازی تاکید کرده اند، گفت: کرونا فرصتی بود تا با بهره گیری از فضای مجازی به وِیژه سامانه آموزشی شاد، بتوانیم با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و مفاهیم ارزشمند قرآنی را به آنان انتقال دهیم.

او  به تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: پیوند نسل جوان با احکام الهی می‌تواند علاوه بر پرورش نیرو‌های متعهد و با بصیرت، توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کند.

بیست وچهارم تا سی ام آذرماه  هفته قرآن، عترت و نماز  نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.