مسابقه مجازی قرائت قرآن کریم با عنوان "ِاقْرَأْ" در شهرستان فومن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یوسف نیک انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عدم امکان برپایی جلسات حضوری قرآنی، مسابقه مجازی قرائت قرآن کریم با عنوان "اِقْرَأْ" از ۶ اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این مسابقه به همت انجمن قرآن و عترت (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برپا می‌شود، افزود: هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه‌های گوناگون قرآنی در سالن شهدای خدمتگزار این اداره برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این مسابقه به صورت مجازی انجام می‌شود.

رئیس اداره ارشاد فومن اظهار داشت: قاریان و علاقه‌مندان به رشته قرائت می‌توانند فیلم کوتاه یک دقیقه‌ای از تلاوت خود را تا سوم خرداد ماه به دبیرخانه این انجمن به نشانی ایمیل fuman@farhang.gov.ir ارسال کنند.

نیک انجام تصریح کرد: این مسابقه قرآنی در ۲ رده سنی نوجوانان (زیر ۱۸ سال) و بزرگسالان (بالای ۱۸ سال) برپا شده و به نفرات اول تا سوم هر رده سنی و همچنین به یک قاری برگزیده جوایز نفیسی در برنامه‌ای ویژه پس از اعلام عادی شدن شرایط برنامه‌های فرهنگی و هنری اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.