فرماندار اردبیل گفت: ۱۵ هزار صاحب خودرو که به محدودیت‌های کرونایی در اردبیل پایبند نبودند اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل در جریان بازدید از روند اجرای محدودیت‌های کرونایی در سطح استان گفت: ۱۵ هزار صاحب خودرو که به محدودیت‌های کرونایی در اردبیل پایبند نبودند، اعمال قانون شدند.

او با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های متولی و بازاریان واصناف ومردم این طرح باجدیت در اردبیل اجرا می‌شود، افزود: تیم‌های رصد طرح شهید سلیمانی در قالب ۳ تیم در سطح شهر فعالیت می‌کنند که برای اجرای این طرح ۲ نقاهگاه آماده پذیرش و خدمات رسانی هم برای خواهران و هم برادران هستند.

فرماندار اردبیل با اشاره به فعالیت ۲۲۰ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل و مراکز بهداشت شهرستان افزود: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان اردبیل بالغ بر ۶۱ درصد جمعیت شهرستان یعنی حدود ۹۹ هزار خانوار و ۳۸۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان اردبیل غربالگری شدند.

امامی‌یگانه تصریح کرد: محدودیت‌هایی که اعمال می‌شوند نیرو‌ها در سطح شهر حضور دارند و امیدواریم این اقدامات مؤثر واقع شود و یکی از عوامل قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در اردبیل باشد.

وی افزود: در کنار آن محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در سطح شهر اردبیل ممنوع است و تاکنون بالغ بر ۱۵ هزار مورد اعمال قانون از ابتدای اجرای طرح در سطح شهر گزارش شده است.

فرماندار اردبیل گفت: ورود پلاک‌های غیربومی شخصی نیز به اردبیل ممنوع بوده که ۸۰۰ مورد اعمال قانون شده و تذکرات لازم داده شده که به اردبیل ورود نکنند و کسانی هم که نیاز دارند که نیاز به تردد بین شهری دارند با ارائه مدارک معتبر می‌توانند برگه تردد دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.