بختیاری گفت: با توجه به شیوع کرونا مصرف آب در تهران روزانه از مرز ۳ میلیون متر مکعب گذر کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در برنامه رونمایی از اولین سامانه ارتباط با مشتریان آب منطقه‌ای، گفت: این سامانه از سال ۸۱ فقط برای شرکت آبفا بوده و برای اولین بار به صورت مشترک با شرکت آب منطقه‌ای تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

او ادامه داد: این سامانه در دو بخش خدمات محور و فوریت محور به هموطنان خدمات ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید


بختیاری اضافه کرد: کارکنان در دو شیفت صبح‌ها  و شبانه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو مشکلات افراد هستند. در واقع هدف اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی و مدیریت بهره‌وری نظام اداری و اجرایی کشور  است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تصریح کرد: رسالت آب منطقه‌ای تامین آب شرب، کشاورزی و غیره است. ما زمانی نمره خوبی از مردم می‌گیریم که آب سالم به مردم ارائه دهیم.

او ادامه داد: این خدمات در بخت دولت الکترونیک می‌تواند کاهش مراجعات مردم را در این دوران کرونا  به دنبال داشته باشد، امروز هم شاهد راه اندازی این سامانه در استان تهران هستیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: آب و فاضلاب استان تهران و آب منطقه‌ای همکاری خوبی در کشور دارند و این همکاری تنگاتنگ میان شرکت باعث شد تا در بحث کرونا بتوانیم آب سالمی را به دست مردم برسانیم و همچنین توانستیم بدون قطعی آب از تابستان گذر کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بخش آب وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌ایم، تا سال گذشته این موقع مصرف روزانه آب ۲ میلیون متر مکعب بوده، اما با توجه به مصرف بیش از حد آب به دلیل شیوع کرونا، امسال مصرف روزانه آب در تهران به ۳ میلیون متر مکعب رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
بزرگترین مشکل ایران که درآینده بیشتر و بیشتر خودشو نشون میده فراهم کردن شرایط زندگی از جمله امکانات زیر ساختی مردم تهرانه.اندازه جمعیت یه کشور جمع شدن تو تهران.البته تقصیر خودشون نیست.مدیریت کشور شرایطی رو فراهم کرده که اکثر شهرستانهانیها به خاطر بیکاری و فقر جمع کنن بیان تهران به امید زندگی بهتر.جا داره yjc به طور مرتب در مورد این موضوع و مشکلات متعددی که فراهم کرده مطلب کار کنه.
آخرین اخبار