رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه دورهمی شب یلدا خطرات جدی به دنبال دارد؛ گفت: مردم بیش از پیش شیوه نامه بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: روند ابتلا به بیماری کاهشی است اما همچنان این روند ابتلا در کشور ادامه دارد و هستند افرادی که به خاطر بیماری در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند.

او با بیان اینکه کرونا هنوز تموم نشده است و ادامه دارد افزود: نباید روزهای سخت گذشته را فراموش کرد چرا که با عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ممکن است روزهای سخت دوباره تکرار شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به در پیش رو بودن فصل زمستان و شبهای طولانی گفت: در گذشته در این شبها و به ویژه شب یلدا دورهمی‌هایی برگزار و یلدا جشن گرفته می‌شد اما امسال به علت بیماری کرونا باید از حضور در این دورهمی‌ها خودداری کرد؛ چرا که دورهمی شب یلدا خطرات جدی به دنبال داشته و ممکن است ما را به روزهای سخت گذشته ببرد.

دکتر دانایی با بیان اینکه این شرایط شکننده است از مردم خواست تا نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.