امداد درباره ازدحام جمعیت در روزهای آخر هفته در مجموعه توچال توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله امداد مدیر عامل مجموعه توچال اظهار کرد: برای ما سلامتی مردم و حفظ جان آن‌ها بسیار مهم است و تا حد توان این موضوع را مدنظر قرار می‌دهیم و این کار را رسالت خودمان می‌دانیم و این اتفاق افتاد. در گفت‌وگو‌هایی که با خبرنگاران داشتم تقاضا کردم که بدون اطلاع ما بیایند و از این مجموعه بازدید کنند.

وی با اشاره به فیلم‌های منتشره در خصوص ازدحام جمعیت در مجموعه توچال بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی ادامه داد: با توجه به همکاری کوهنوردان و تدابیری که ما اتخاذ کردیم، مشکل رفع شد. همان روز هم تدابیری اندیشیده شده بود و ما در ایستگاه پنجم یک کلبه چوبی داریم که بالای صد صندلی در آن تجهیز شده و بخاری گازی در آنجا بود. به هر حال رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دو طرف دارد، از یک طرف ما موظف هستیم که آن‌ها را انجام دهیم و از یک طرف هم کوهنوردان و مراجعین باید همکاری کنند.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل مجموعه توچال گفت: آن روز این اتفاق نیفتاد و قضیه تجمع از این قرار بود که کوهنوردان و علاقه‌مندان به طبیعت از خارج از مجموعه توچال پیاده به ارتفاعات صعود کردند و در نهایت به سمت ایستگاه پنجم آمدند و می‌خواستند با تله کابین به سمت پایین برگردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
با توجه به حضور کرنا،قبل از اینکه بیرون رویم وضعیت ان محل را خودمان باید تجزیه تحلیل کنیم،اول اگر مکان ناشتاخته است از رفتن به انجا خودداری کنیم،آیا امکانات در ان محل وجود دارد،ازدحام یا صف برای گرفتن سرویس مانند سوار شدن به تله کابین ایجاد نمی شود ضمن اینکه برودت هوا را درنظر بگیریم که امکان ایستادن در فضای بیرون در ان ارثفاع ممکن است نباشد .بعد از این تجزیه تحلیل اگر قانع نشدیم از رفتن به محل باید خودداری گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
معلوم نیست پایتخت نشینان کی می خواهند فهمیده شوند.
آخرین اخبار