مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از تجهیز ۱۵ خانه‌ ی ورزش در ادامه اجرای طرح تجهیز و احداث ۷۰ خانه‌ ی ورزش روستایی استان زنجان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در ادامه اجرای طرح تجهیز و احداث ۷۰ خانه‌ی ورزش روستایی استان زنجان طی امسال تجهیز ۱۵ خانه‌ ی دیگر تکمیل شد.

او ادامه داد:  این ۷۰ خانه که تا پایان دولت و در دهه فجر امسال تجهیز و تکمیل می‌شوند علاوه بر ۱۵۷ خانه ورزش روستایی است که تا کنون واز ابتدای اجرای این طرح تجهیز شده اند.

خلیلی با تاکید بر اهمیت و ضرورت اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: این ۱۵ روستا شامل روستا‌هایی از شهرستان‌های خدابنده، ایجرود، ماهنشان، طارم و زنجان هستند که پراکندگی آن در نقاط مختلف استان زنجان است.
 
او افزد:  اقلام تجهیزی مورد نیاز  ۱۵ خانه ورزش نامبرده شامل مواردی مثل دارت، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و ست شطرنج می‌باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان اظهار داشت: خانه‌های ورزش در روستا‌ها با هدف ایجاد شور، نشاط، هیجان و روحیه ورزشی و سرگرمی برای روستائیان به ویژه جوانان احداث می‌شود که البته به توسعه بنیان ورزش قهرمانی در روستا‌ها نیز کمک خواهد کرد.

خلیلی با اشاره به تعطیلی و محدودیت‌های موجود کرونایی و تأثیر آن بر کاهش تحرکات بدنی مردم تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی ورزش نباید مطلقا تعطیل شود و مردم حتی در خانه‌ های خود باید ورزش را در برنامه‌ ی روزانه‌ خود قرار دهند چرا که این مهم یکی از راهکار‌ها و مؤلفه‌های جدی سلامت جامعه است و با تقویت سیستم ایمنی بدن از بیماری کرونا نیز جلوگیری خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.