معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: نظارت‌ها باید افزایش یافته و دستورالعمل های بهداشتی با دقت بیشتری اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرادی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان  با بیان اینکه طرح جامع هوشمند محدودیت‌ها و طرح شهید قاسم سلیمانی از طرح‌های تأثیرگذار برای کنترل شیوع بیماری کرونا است، گفت: باید برای اجرای بهتر این ۲ طرح تمام دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند.

او افزود: رویکرد اصلی قرارگاه پیگیری و اجرای مصوبات ستاد ملی، ستاد استانی و قرارگاه عملیات ملی است.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: با تعلل کنندگان در اجرای مصوبات قرارگاه عملیاتی و ستاد کرونا برخورد قانونی خواهند شد.

مرادی با بیان اینکه برای عملیاتی شدن طرح شهید قاسم سلیمانی بایستی صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مرکز بهداشت و سپاه انصارالمهدی(عج) از طریق رسانه‌ها جزئیات طرح را اعلام کنند، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز  با اعلام نیاز قرارگاه عملیاتی کرونای زنجان، فضا‌ها و امکانات لازم را در اختیار مدیر اجرایی نقاهتگاه‌های استان زنجان قرار دهند.

او  با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید در شرایط کنونی فضای خود را در اختیار پایگاه‌های سلامت قرار دهند، افزود: امروز یکی از طرح‌های تأثیرگذار در کنترل شیوع بیماری کرونا طرح شهید قاسم سلیمانی و طرح جامع هوشمند محدودیت‌ها است.

مرادی از برخورد قانونی با کسانی که در اجرای مصوبات قرارگاه عملیاتی و ستاد کرونا تعلل کنند، خبر داد و گفت: اجرای به موقع و مطلوب طرح شهید قاسم سلیمانی یکی از اولویت‌ها است؛ چرا که هدف از اجرای این طرح کنترل شیوع ویروس کرونا  در شرایط کنونی می باشد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه امروز باید براساس نیاز شرایط، فضا و امکانات دستگاه‌ها در اختیار مرکز بهداشت جهت استقرار نقاهتگاه قرار گیرد، گفت: بحث قرار دادن فضا‌های دستگاه‌های اداری به مرکز بهداشت باید تا یک هفته آینده محقق شود.

او یکی دیگر از اقداماتی که امروز باید به جد دنبال شود را بحث جلوگیری از تجمع مردم در داروخانه‌ها عنوان کرد و افزود: این موضوع باید توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان پیگیری شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.