سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در بم با اعلام آماده باش به ۲۰پایگاه شهری و جاده‌ای آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فریدون علیپور سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس۱۱۵شرق استان کرمان همزمان با اورژانس کشور از پنج شنبه ۲۰ آذر ماه آغاز شد و در این طرح تمام پایگاه‌های شهری و جاده‌ای شرق استان در آماده باش کامل برای ارائه خدمات به مردم خواهند بود.

او افزود: تعداد ۱۴۶ نفراز پرسنل فوریت‌های پزشکی با ۲۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک موتورلانس آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی هستند و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیرو‌های خارج از شیفت برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

علیپور بیان داشت: همچنین آمبولانس‌های کمک دار موجود در مراکز نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل: زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت هستند.

او تصریح کرد: طرح امداد زمستانی اورژانس پیش بیمارستانی بم همانند سال‌های گذشته همگام با سایر ارگان‌های امدادی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار