نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پرهیز از دورهمی‌های شب یلدا برای مهار ویروس کرونا ضروری است.

مهار ویروس کرونا نیازمند عزمی همگانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در جلسه هماهنگی اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در امر ویروس کرونا ابتدا از مردم و سپس از تمام مدیران به ویژه فرماندار تقدیر و تشکر می‌کنم که با تلاش این جمع توانستیم تا به امروز این ویروس را که در این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت با  کنترل و کاهش آمار ابتلا به این بیماری به وضعیت نارنجی برسانیم.

او افزود: برگزاری مراسم شب یلدا از رسوم قدیمی مردم ایران است، اما شرایط فعلی می‌طلبد مردم بار دیگر یاور مسئولان و کادر درمان باشند و از دورهمی‌ها خودداری کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مراسم و دورهمی‌های شب یلدا به صورت محدود برگزار  و دید و بازدید با اقوام و خویشاوندان به صورت مجازی انجام شود،  از انتشار این ویروس جلوگیری خواهد شد.

شهبازی بیان کرد:انشاالله بتوانیم از ویروس کرونا که تهدید است به‌عنوان فرصت استفاده کنیم و به همین منظور در توسعه و پیشرفت این استان گام‌های بزرگی برداریم.

او کنترل بیماری کرونا را مستلزم عزم همگانی آحاد جامعه، همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها در سطوح مختلف و سعی حداکثری برای ارائه خدمات اداری و خدمت به مردم در شرایط سخت کرونایی و اقتصادی به مردم عنوان کرد و افزود: به دلیل محدودیت‌های کرونایی کمتر توفیق حضور در شهرستان و دیدار با مردم فراهم می‌شود که امیدواریم با از بین رفتن این بیماری بتوانیم هر چه بیشتر در خدمت مردم این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ویروس کرونا ، شب یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.