سرپرست فرمانداری محلات با قدردانی از مردم از روند نزولی ابتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  ناظری سرپرست فرمانداری شهرستان محلات گفت: از ابتدای آذرماه تا کنون که محدودیت‌های کرونایی اجرا شده و احتمالاً تا پایان آذرماه هم ادامه خواهد داشت آمار ابتلا به کرونا در شهرستان محلات کاهش پیدا کرده است.

ناظری با اشاره به اینکه این روند جای امیدواری دارد افزود: امیدوارم با همراهی بیشتر و ادامه دار شهروندان به ویژه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بتوانیم این روند نزولی را ادامه دهیم.

او اضافه کرد: از ابتدای آذر ماه، محدودیت‌هایی با هماهنگی ستاد ملی و ستاد استانی از جمله منع تردد خودرو‌های غیر بومی و محدودیت فعالیت‌های صنفی در شهرستان بر قرار شد که بحمدالله به خوبی مدیریت شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان محلات بیان کرد: بعضی از اصناف رده صنفی ۳ و ۴ در شهرستان تعطیل شدند که خوشبختانه متولیان واحد‌های صنفی همکاری کامل را با ستاد شهرستان داشتند و با کمترین برخورد قانونی و پلمپ را در این زمینه داشتیم که از همشهریان تقدیر و تشکر می‌شود.

او ادامه داد: در کنار محدودیت‌ها قرارگاه‌های جهادی شهید سلیمانی هم همزمان با استان در شهرستان محلات فعال شد که با محوریت سپاه و پایگاه مقاومت بسیج و مساجد جنبه‌های پیشگیرانه ابتلا به کرونا در سطح شهرستان در دست انجام است و امیدواریم روز‌ها و هفته‌های آینده همچنان شاهد کاهش آمار باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.