نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی از مسئولان خواست گره‌های اقتصادی را باز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای اداری این استان از مسئولان ضمن خدمت‌رسانی به مردم گره‌های اقتصادی را باز کنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی از همه آحاد مردم و مسئولان خواست برای پیشرفت، سربلندی و عزت نظام و عزم و اراده ملی را پیش بگیرند و در این راه تلاش کنند.

او همچنین به مسئله آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و بیماری کووید ۱۹ اشاره کرد و افزود: با همت و اراده مردم، اصناف، مسئولان، بسیج و سپاه و همه دستگاه توانستیم خسارات ناشی از این تهدید را کم کنیم و این همان همدلی است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی خطاب به مسئولان بیان کرد: تا می‌توانید از تولید ملی و داخلی و سرمایه‌گذاران حمایت کنید چراکه حمایت از تولید داخل و سرمایه‌گذار ایرانی باعث اقتدار و عزت ایران است.

کنترل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تالاب میقان

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این جلسه با اشاره به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان گفت: خوشبختانه این بیماری در تالاب میقان کنترل شده، کار‌ها به روال پیش می‌رود و هیچ مرغداری در سطح استان آلوده نیست، مردم نگران نباشند.

آقازاده با اشاره به موضوع کرونا افزود: از آحاد مردم و اصناف و دستگاه‌هایی که کمک کردند تا در این دو هفته شرایط مبتلایان و بستری‌های و مرگ و میر‌ها تغییر کند و کمتر شود تشکر می‌کنم.

او اضافه کرد: همه در قبال مردم نظام و رهبری مسئولیم و باید برای بهتر شدن وضعیت چه به لحاظ پزشکی و درمانی و چه به لحاظ اجتماعی و اقتصادی تلاش شبانه‌روزی کنیم.

استاندار در پایان به بسته‌های معیشتی و کمک‌های مالی هم اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار بسته توزیع شده و تا پایان سال این نگاه و هدف ارزشمند ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد بسته‌های حمایتی به ۵۰۰ هزار هم برسانیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.