حجت الاسلام سلیمی گفت: پیشبینی جهانی این بود که میزان تلفات کرونایی ایران تا مرز ۸۰۰ هزار نفر هم برود.

حجت الاسلام سلیمی عضو هئیت رئیسه مجلس و نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به محدودیت‌های جدید کرونایی گفت: پیش بینی جهانی این بود که میزان تلفات ما تا مرز ۸۰۰ هزار نفر هم برود که این محدودیت‌ها باعث شد این مسئله کاهش پیدا کند.

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه به نوبه خودم از مسئولین و مردمی که در خصوص عمل به تصمیمات اخیر قدردانی می‌کنم، افزود: فوت یک نفر هم برای ما بسیار سنگین و مصیبتی غیر قابل تحملاست و امیدوارم به جایی برسیم که به خاطر عارضه کرونا شاهد از دست رفتن عزیزانمان نباشیم.

او با اشاره به محدودیت‌هایی که اخیرا برای مقابله با کرونا ایجاد شد، اضافه کرد: هرچند ایجاد محدودیت‌ها برای هر مسئول بسیار تلخ است و هیچ مسئولی ذاتاً علاقه‌مند محدودیت مردم نیست، اما واقعیت این است که سلامت مردم و زندگی مردم مسئله‌ای نیست که بشود از کنارش به راحتی عبور کرد و مسئولین زحمات زیادی را در این مدت کشیدند.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین کیفیت امکانات بیمارستانی محدود است و از طرفی با توجه به سرعت انتشار این ویروس نمی‌شود به سادگی از کنار این مسئله گذشت.

او ادامه داد: آمار‌ها حاکی از این است که در کل کشور با یک شیب منفی در میزان ابتلا به کرونا و همچنین میزان مرگ و میر بر اثر این بیماری مواجه هستیم و در حوزه انتخابیه شهرستان‌های محلات و دلیجان هم ایجاد محدودیت‌ها باعث شد میزان ابتلا به این بیماری کاهش پیدا کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته دیروز بازار‌ها در بعضی از شهر‌ها بسیار شلوغ بوده و در بعضی از مراکز ازدحام بوده است که این ازدحام‌ها خطرآفرین بوده و ممکن است دوباره ما را به همان فضای افزایش مبتلایان برساند.

او ضمن قدردانی از همه مردم، مسئولین و همه کسانی که با این اقدامات همکاری کردند گفت: اکنون که شیب نزولی شده نباید غفلت کرد و اگر غفلت کنیم حتماً با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام سلیمی اظهار کرد: امیدواریم که خود مردم اکنون که قدری فضا باز‌تر شده رعایت کنند و دستورالعمل‌ها را جدی‌تر بگیرند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
آقای پیش بین،هشتصد هزار فوتی؟ اصلا میدونی هشتصد هزار عدد را بخوای بنویسی چند تا دفتر پر میشه ؟